torsdag, juli 20, 2006

...hende, som havde fundet sin dobbeltgænger

Da Nikolai åbnede Natfilm-kataloget sidste år, var der et billede af hans kæreste i. Næsten. Der var et billede af den mexicanske "skuespillerinde" Anapola Mushkadiz, som ligner mig helt skræmmende meget. Dybt facinerede af ligheden gik vi ind og så filmen hun medvirkede i. Det viste sig at være en nærmest krænkende kedelig mexikansk mix af hardcore og socialrealisme, og det var rimeligt hård kost, da denne her pige, som i al fald i profil lignede mig 98% på en prik, gav den tykke og frastødende middelaldrende hovedperson et blowjob helt oppe i kameralinsen.

Se selv. Det er mig som er mest vågen.



4 kommentarer:

  1. Er der nogen forskel overhovedet?

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. HUn har marginalt spidsere opstopper end jeg..og munden er lidt anderledes. Ellers, nah..men forfra er ligheden dog ikke slående. Wierd.

    SvarSlet
  4. Så vidt jeg husker, er plakaten til "Battle In Heaven" noget større end det udsnit, du har liggende her.

    Er I også nærmest tvillinger, hvis man tager hele plakaten i betragtnig? ;)

    SvarSlet