tirsdag, juli 03, 2007

...stadig tør

Har I lagt mærke til, hvor dejligt vejet er lige nu, her i nat?

Det har jeg - for jeg skal snart ud og være i det ret så megte live. Festivalen kalder, selvom jeg vil indrømme, at dens kalden er dæmpet kraftigt af mudder og lyden af den sliende regn de sidste par dage. -"Hva' siger du? Jeg kan ikke høre dig ... Ud og mærke Roskilde? Ikke på de vilkår! Tal højere!"

De seneste meldinger er dog, at alle hygger sig derned ei vandland. Og jeg har købt regnsæt, fundet røjserne frem og så forede jeg vores lejr med halm i søndags, så en vis tryhed breder sig i kroppen.

...

Okay, men den halm var altså tør og hyggelig sidst, jeg så den. Så den giver stadig tryghed til mig på distancen, selvom den nok mest giver lugt- og fugtgener til dem, der lever med den pt.

Under alle omstændigheder så har jeg et tilbud til jer, der sidder festivalløse og lumrer den bag skærmene de næste par dage. I kan følge mig på Oestrogen.dk hver dag, når jeg skriver Roskildeblog - Not-so-chick-lit, er vist blevet payoff'et. Artiklerne kommer op daglig under området Nyheder og under Kunst og Kultur - Musik. Og hver af dem er tilmed illustreret med perler fra en til lejligheden lavet fotoserie, hvor David, Nikolai, min kollega Natascha og jeg tumler rundt med bajer, telt og badeand i et Clueless-møder-Roskildes-finest -setup.

Selv Allers husfotograf synes det var sjovt - sagde han. Så om ikke andet for billedernes skyld, tag et kig forbi Oestrogen-banken i weekendens løb. Måske er der også nogle, I kender, nævnt hist og pist i mellem linjerne.

Hyg jer, tørre tøsedrenge! Jeg er ude!

:D Marie

2 kommentarer:

  1. Hej Marie.
    Ville lige hilse forbi og sige tak for en rigtig hyggelig festival, der havde det hele -og lidt til=)
    Hvis vi kan overleve 2007, kan vi klare HVAD SOM HELST!
    Jeg vil fluks finde dig på oestrogen.dk, og se hvad du har fundet på...

    Amanda

    ps. Hvis du tuder over mudder er du en luder.

    SvarSlet
  2. constantly i used tο read ѕmаller articlеѕ which аs wеll clear theiг motiѵe, and that is also
    happenіng ωith this pаragгaph which І am readіng now.


    Viѕit my pagе - twitter accommodаtіons & vасation (http://twitter.com/Hotels_Discount)

    SvarSlet