fredag, april 20, 2007

... langhåret

Der en en sød lille historie fra min barndom. It goes like this:

Marie ca. tre år er til lægen. Måske var det for at få én af de der super bonus vacciner, man fik på en sukkerknald i stedet for gennem en nål. Hvorfor gør man ikke det mere? Jeg spør' bare.

Nå. Tilbage til historien: Hun har fletninger - det havde hun meget.

Lægen siger: "Sikke dog nogle fine fletninger - har din Mor lavet dem?"

Marie svarer: "Jeg gror dem selv".

Okay. På billedet herunder ser i så Marie 27 år, 19.4.2007. Hun er faktisk på arbejde, selvom det ikke ser sådan ud. Nu er det ikke alt håret, hun selv har groet. Noget af det har groet på russere:


Her kan I læse om, hvad der sker:

God weekend!

3 kommentarer:

  1. JEg vil også have langt polsk hår.

    SvarSlet
  2. Tak, tak...

    ..Men:

    Det er hæsligt at have på, nu en uge senere. Det kradser, og det er skide hamrende besværligt, det er svært at sætte og det skal HELE tiden have pleje, så det ikke bliver tørt og dødt (det ER dødt, men...): Hårkur, speciel shampoo, olie med silkeproteiner tre gange om dagen, fanden og hans pumpestok! Jeg kunen have spændt et spædbarn på hovedet og det havde været nemmere at passe!

    Nu ser vi, hvor længe jeg kan holde det ud. Mest af alt tør jeg bare ikke gå ned og få det fjernet, for de frisørdamer var ikke til at spøge med. Suk...

    SvarSlet